Perşembe, Şubat 15, 2007



Bal rengi kristal toplarla kolye 15 YTL

2 yorum:

etki alanı dedi ki...

Merhaba
Takılarınızı ne kadar istekle yaptığınız belli.Hepsine duygularınız kattığınızı bilyorum.Broşlarınızı iyi bir şekilde değerlendirmelisiniz.Ben iki yıl Beşiktaş Hobi Merkezinde eğitmenlik yaptım.Ticari düşünüyorsanız,daha özgün çalışmanızı önermek istiyorum.Ve marka firmaların kapılarını çalmaktan çekinmeyin.Yarı değerli taşları kullanırsanız firmalar kapılarını açık tutarlar.
Başarılar..

Meltem dedi ki...

sevgili etki alanı hoş geldiniz bloguma. Verdiğiniz cesaret için teşekkürler. Bu yorumu ne zaman bıraktınız bilmiyorum çünkü bu blogumu pek kontrol etmiyordum tesadüfen gördüm. Diğer bloguma da beklerim. Şu anda gümüş, altın ve yarı değerli taşlarla daha çok çalışıyorum. Yaklaşık 1,5 senedir geleneksel kuyumculuk dersleri alıyorum. breezybead.blogspot.com adresinde yaptığım bir kaç şeyi görebilirsiniz. Firmalara gitmeye şimdiye kadar cesaret edemedim. Ama satmayı çok istiyorum.Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.